Відділ інформаційного забезпечення державного земельного кадастру Управління державного земельного кадастру:
- заступник начальника управління – начальник відділу;
Відділ контролю за використанням та охороною земель у Кремінському, Сватівському, Троїцькому районах Управління з контролю за використанням та охороною земель:
- начальник відділу;
Управління адміністративно – організаційного забезпечення:
- начальник управління;
Загальний відділ Управління адміністративно – організаційного забезпечення:
- заступник начальника управління – начальник відділу;
Сектор контролю Управління адміністративно – організаційного забезпечення:
- завідувач сектору;
Відділ державної експертизи:
- начальник відділу;
Сектор внутрішнього аудиту:
- завідувач Сектору;
Відділ у Попаснянському районі:
- заступник начальника відділу;
Відділ у Сватівському районі:
- заступник начальника відділу;
Відділ інформаційного забезпечення державного земельного кадастру Управління державного земельного кадастру:
- головний спеціаліст – 3 одиниці;
Відділ державної реєстрації об’єктів державного земельного кадастру Управління державного земельного кадастру:
- державний кадастровий реєстратор – 4 одиниці;
Відділ роботи з персоналом Управління персоналом:
- головний спеціаліст;
Відділ роботи з персоналом територіальних структурних підрозділів Управління персоналом:
- головний спеціаліст (на період декретної відпустки основного працівника);
Відділ обліку зобов’язань та розрахунків Фінансового управління:
- провідний спеціаліст;
Відділ планування та закупівель Фінансового управління:
- головний спеціаліст – 2 одиниці;
Сектор аукціонної діяльності Відділу ринку та оцінки земель:
- головний спеціаліст;
Відділ у Білокуракинському районі:
- державний кадастровий реєстратор – 2 одиниці;
Відділ у Новоайдарському районі:
- головний спеціаліст;
Відділ у Попаснянському районі:
- головний спеціаліст;
Відділ у Сватівському районі:
- головний спеціаліст (на період декретної відпустки основного працівника);
- державний кадастровий реєстратор;
Відділ у м. Лисичанську:
- державний кадастровий реєстратор;
Відділ у м. Сєвєродонецьку:
- головний спеціаліст;
- державний кадастровий реєстратор.
Перелік інформації, необхідної для участі в конкурсі:
1.Заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади встановленої форми.
2.Резюме встановленої форми, в якому обов’язково зазначається:
– прізвище, ім’я, по батькові кандидата;
– реквізити документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України;
– підтвердження наявності відповідного ступеня вищої освіти;
підтвердження рівня вільного володіння державною мовою;
– відомості про стаж роботи, стаж державної служби (за наявності), досвід роботи на відповідних посадах.
3.Заява, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону.
Особа з інвалідністю, яка бажає взяти участь у конкурсі та за наявності підстав потребує розумного пристосування, подає заяву про забезпечення у встановленому порядку розумного пристосування.
Також може подаватися додаткова інформація, яка підтверджує відповідність встановленим вимогам, зокрема стосовно попередніх результатів тестування, досвіду роботи, професійних компетентностей, репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо).
Документи приймаються до 08.11.2019 року до 16 год. 45 хв. включно.
Більш детальну інформацію щодо умов проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби можна отримати на офіційному сайті https://career.gov.ua/
За додатковою інформацією звертатися за адресою м. Сєвєродонецьк, пр-т Центральний, 17, корпус 2, каб. № 405, контактний номер (06452) 4-04-22