З метою дотримання термінів періодичності проведення нормативної грошової оцінки земель, визначених нормою статті 18 Закону України «Про оцінку земель» (не рідше ніж один раз на 5-7 років), 451 населених пунктів Луганської області потребують проведення нормативної грошової оцінки земель.

По 30  населеним  пунктам прийняті рішення про надання дозволу на проведення нормативної грошової оцінки земель та укладені договори на виконання робіт з проведення нормативної грошової оцінки земель, з яких:

  • по 7 населеним пунктам – документація знаходиться в роботі у розробників;
  • по 20 населеним пунктам – документація готується для передачі на державну експертизу;
  • по 3 населеним пунктам – здійснюється доопрацювання документації після державної експертизи;

Протягом 2020 року по 3 населеним пунктам Старобільського району та по 4 населеним пунктам Сватівського району затверджені технічні документації про нормативну грошову оцінку, які вводяться в дію з 01.01.2021 року.

Також, Головне управління  наголошує про наступне:

Нормативна грошова  оцінка  земельних   ділянок   проводиться юридичними особами, які є розробниками документації із землеустрою відповідно до Закону України «Про землеустрій».

Підставою для проведення оцінки земель нормативної грошової оцінки населеного пункту є рішення органу місцевого самоврядування, та укладання договорів із розробниками відповідної технічної документації.

За результатами проведення нормативної грошової оцінки земель населеного пункту складається технічна документація, проводиться державна експертиза відповідної документації та затверджується сільською, селищною, міською радою. Рішення рад набирають чинності у строки, встановлені відповідно до статті 271.2 Податкового кодексу України, а саме рішення рад щодо нормативної грошової оцінки земельних ділянок офіційно оприлюднюється відповідним органом місцевого самоврядування до 15 липня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосування нормативної грошової оцінки земель або змін (плановий період). В іншому разі норми відповідних рішень застосовуються не раніше початку бюджетного періоду, що настає за плановим періодом.

Проведення нормативної грошової оцінки має не тільки регуляторний характер щодо поліпшення земельних відносин, а також значний соціально-економічний аспект, оскільки за рахунок зростання надходжень від плати за землю органи місцевого самоврядування отримують додаткову можливість підвищувати соціально-економічний стан населених пунктів, сприяти виконанню регіональних програм розвитку адміністративно-територіальних одиниць, розробити механізми економічного стимулювання раціонального використання та охорони земель.

#Бережітьсебетасвоїхрідних!

#Будьтечемними!